Franky Vanhee

CEO
Portret Franky Vanhee
Franky Vanhee belt met zijn gsm

Franky Vanhee

CEO

“Eenvoud siert”

Het is al jarenlang het motto van CEO Franky Vanhee, die indertijd als slager begon: “We zijn geen bedrijf, maar een familie. Medewerkers krijgen alle vertrouwen en zelfstandigheid, klanten zijn vrienden. Ik beslis vaak snel over het al of niet aankopen van een baanwinkellocatie, een oud gebouw of grond. Momenteel zien we meer en meer herontwikkelingen. Wie met ons in zee gaat mag rekenen op een snelle aanpak door onze experten, uiteraard in alle vertrouwen.”

William Vanhee

Expansie, contact retailers

“Tegemoetkomen aan specifieke noden”

William Vanhee (expansie/contact retailers) houdt van een hands-on mentaliteit: “We wachten niet af, maar zoeken gericht naar nieuwe locaties. Uiteraard in alle discretie. Een mogelijke stopzetting kan immers gevoelig liggen bij het personeel. Indien gewenst komen wij bijvoorbeeld na de openingsuren langs. De noden en specifieke problemen van de klanten staan centraal. Elke ondernemer-verkoper heeft zijn eigen verhaal. We verkopen geen luchtkastelen. We blijven realistisch, steeds met de vinger aan de pols, en willen dat iedereen zich goed voelt naar de toekomst.”

William Vanhee

Expansie, contact retailers
2024-portret Willliam Vanhee
William Vanhee belt met gsm

Pieter Calus

Accountancy/fiscaliteit
portret Pieter Calus 2024
Pieter Calus belt met gsm

Pieter Calus

Accountancy/fiscaliteit

“Correcte inschatting van de kosten”

Pieter Calus staat als expert in fiscaliteit en accountancy in voor de volledige boekhouding, de calculatie van projecten, begeleiding van de financiering en due diligence: “Een correct bod is gebaseerd op een juiste inschatting van de bouwkosten. Niet eenvoudig gezien de vele variabele factoren waarmee we zeker de laatste jaren geconfronteerd worden. Een project duurt gemiddeld twee jaar. Doordat ik fulltime in dienst ben, kunnen we alles snel opvolgen. Mijn werk heeft veel nu-direct gehalte (lacht).”

Anna Boussauw

Project/Office manager

“Grondig onderbouwen van dossiers”

Project/Office manager Anna Boussauw neemt de projectadministratie voor haar rekening, die de laatste jaren alsmaar complexer werd: “Ik denk bijvoorbeeld aan de uitdagingen rond reconversie, brownfields, de bouwshift en duurzaamheid. Wij nemen het voorbereidend traject over, treden in overleg met de gemeentebesturen en zorgen ervoor dat de klant zijn hoofd niet moet breken over de administratieve mallemolen. Onze sterkte zit in het grondig onderbouwen van dossiers.”

Anna Boussauw

Project/Office manager
portret Anna Bousauw projectmanager
Anna in telefonisch overleg.

Marieke Declercq

Project Manager/Designer
Marieke Declercq projectmanager
Marieke Declercq headset

Marieke Declercq

Project Manager/Designer

"Van vele markten thuis"

Marieke Declercq vormt een tandem met Anna Boussauw: “We studeerden allebei architectuur. De complexiteit van het vak is ons niet vreemd, in die zin dat we van vele markten thuis zijn. Of het nu gaat over  het screenen van gronden, het aanvragen van omgevingsvergunningen, het bodemdossier, tekenwerk of de werfopvolging en contacten met de architect en aannemer. Goed teamwerk is van belang. Dat lukt hier perfect in een familiale, ongedwongen sfeer.”